Fubar (2018)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Horror

geregisseerd door Ben Kent
met Mark Heap, Sean Verey en Danny Kirrane

Wanneer Sam ontdekt dat zijn vrienden hem meenemen op een 'zombie survival paintball weekend' voor zijn vrijgezellenfeest, kan zijn geluk niet op. Wat is tenslotte een betere manier om je laatste paar dagen vrijheid door te brengen dan met je vrienden paintballen in het bos? Maar hun fantasieweekend verandert al snel in een nachtmerrie wanneer het noodlot toeslaat op de eerste dag. Ze belanden in een verlaten nucleaire bunker en moeten al snel vechten om te overleven.