Un Homme Parfait (2019)

Frankrijk
Drama / Thriller

geregisseerd door Didier Bivel
met Odile Vuillemin, Loïc Corbery en Didier Flamand

Maxime, het enige kind van Élise, heeft alles wat de perfecte zoon zou moeten hebben: briljante studies achter de rug en een duizelingwekkende carrière nu, terwijl hij voorts een liefhebbende echtgenoot en een zorgzame vader is. Ooit echter zal zijn vrouw Daphne de fout in dit idyllische plaatje ontdekken. Hoe ver moet een moeder gaan om haar dochters te beschermen en haar rechten te doen gelden, wanneer niemand haar zal geloven? Gebaseerd op feitelijke gebeurtenissen, vertelt ‘Un Homme Parfait’ het verhaal van de strijd van een moeder tegen de juridische molens.