Legion Maxx (2019)

Actie

geregisseerd door Jesse V. Johnson
met Dominiquie Vandenberg, Louis Mandylor en Carmen Argenziano

Maxx verdient zijn geld als huurmoordenaar. Wanneer een missie in Zuid-Amerika misgaat, wordt hij voor dood achtergelaten. Maxx blijft echter in leven en krijgt een andere kijk op de wereld. Zijn vredige bestaan blijkt van korte duur wanneer hij te maken krijgt met huurmoordenaars die hij nog van vroeger kent.

avatar van Ras-B
Goedemiddag,

Heeft iemand al info wanneer deze film uitkomt?