The Mercenary (2019)

Actie

geregisseerd door Jesse V. Johnson
met Dominiquie Vandenberg, Louis Mandylor en Carmen Argenziano

Maxx verdient zijn geld als huurmoordenaar. Wanneer een missie in Zuid-Amerika misgaat, wordt hij voor dood achtergelaten. Maxx blijft echter in leven en krijgt een andere kijk op de wereld. Zijn vredige bestaan blijkt van korte duur wanneer hij te maken krijgt met huurmoordenaars die hij nog van vroeger kent.

Goedemiddag,

Heeft iemand al info wanneer deze film uitkomt?

avatar van DiDa
De US release is met 6 maanden vertraagd. Dus zal nog wel even duren

Dominiquie Vandenberg Serves Up an Update On LEGION MAXX (THE MERCENARY)! - action-flix.com

avatar van Ras-B
De film heeft inmiddels een nieuwe titel , The Mercenany. Ben erg benieuwd naar deze film. Iemand al nieuws over een releasedatum?

avatar van DiDa
Ik lees hier goede dingen over. Binnenkort maar eens checken.

avatar van Ras-B
The Mercenary, harde actie voor de fans.
Gisteravond deze fantastische actiefilm gezien én genoten.
Verhaal is bekend maar veel harde actie en martiale arts.
Jesse V Johnson heeft de afgelopen 3 jaar , naar mijn mening, fantastische actiefilms geregisseerd. Triple Threat, Accident Man en Avengement allen met Scott Adkins in de hoofdrol en heb echt genoten van al deze films.
Hoop op meer films met Dominique Vandenberg. 4 sterren voor The Mercenary.

avatar van Grindhouse62
Ras-B schreef:
The Mercenary, harde actie voor de fans.
Gisteravond deze fantastische actiefilm gezien én genoten.
Verhaal is bekend maar veel harde actie en martiale arts.
Hoop op meer films met Dominique Vandenberg.
Helemaal mee eens. De actiefilms van regisseur Jesse V Johnson zijn zeker zeer vermakelijk en zal hem zeker blijven volgen. Een 3.0+

avatar van zoutzak
Wat doet die expressieloze Ben Kingsley in de hoofdrol?

avatar van Brabants
The Mercenary is een ietwat houterige film qua uitvoering en heeft als basis een niet bijster origineel verhaal. Toch is het enigszins prima te behappen. Niet goed, niet slecht.

avatar van filmkul
Matige actiefilm. Het verhaal stelt vrij weinig voor maar dat is gebruikelijk binnen dit genre. De uitwerking is vrij zwak. Zeker de eerste minuten is het best wel triest. Slappe slapstick achtige actiescenes met liters ketchup. Gelukkig herpakt de film zich. Wat volgt is een vrij doorsnee film die de bekende paden bewandelt zonder echt spannend te worden. Het zwakke acteerwerk helpt ook niet echt om de film nog enigszins naar een voldoende te werken. 2.0