Un Monde Plus Grand (2019)

Frankrijk / België

geregisseerd door Fabienne Berthaud
met Cécile de France, Arieh Worthalter en Tserendarizav Dashnyam

Corine rouwt om het overlijden van Paul, de liefde van haar leven. Om haar verdriet te vergeten verruilt ze Parijs voor Mongolië. Ze ontmoet er de sjamaan Oyun, die haar leven zal veranderen. Corine beschikt over een bijzondere gave en Oyan onthult deze. Daardoor begint Corine aan een reis. Ze krijgt te maken met een andere cultuur, maar ook met zichzelf.