Hichki (2018)

India
Komedie / Drama

geregisseerd door Siddharth Malhotra
met Rani Mukerji, Supriya Pilgaonkar en Hussain Dalal

Naina Mathur (Rani Mukerji) is een aspirant-lerares die aan het syndroom van Gilles de la Tourette lijdt. Haar toestand zorgt ervoor dat ze onbeheersbare geluiden maakt die vergeleken worden met hikken. Hoewel ze de afgelopen vijf jaar niet succesvol is geweest in het behalen van een baan in het onderwijs, wordt ze gesteund door haar moeder (Supriya Pilgaonkar) en haar jongere broer (Hussain Dalal).