William (2019)

Drama / Avontuur

geregisseerd door Tim Disney
met Maria Dizzia, Will Brittain en Waleed Zuaiter

Julian Reed en Barbara Sullivan zijn dokter van beroep en hebben een relatie. De twee slagen erin door middel van DNA een uitgestorven mensensoort opnieuw tot leven te wekken. Het resultaat is William, een jongeman die er vrij normaal uitziet. William heeft er echter moeite mee zich aan te passen aan het hedendaagse leven en merkt dat hij "anders" is.

avatar van AniSter
Tja, wat is 'normaal uitzien'. Ik vond de hoofdpersoon niet echt normaal uitzien. Met dat in het achterhoofd is het verhaal vergelijkbaar met soortgelijke films. Gemiddeld, gewoon. Wat betreft het einde hebben ze zich er een beetje te snel vanaf gemaakt. Dat had iets meer uitgewerkt kunnen worden. Typisch een film van maar één keer zien en dan nooit meer.

avatar van Pazmaster
Op zich best een aardig verhaal met een redelijk spelende cast. Het einde stelt helaas wel teleur, het is abrupt en voelt onaf. Jammer, maar in zijn geheel niet slecht. Het is weer eens wat anders, en dat kan ik wel waarderen.

avatar van schumacher
Het zit me niet mee vandaag en gisteren: bijna geen ene goeie film ppff, allemaal van die slaapfilms zoals deze hier.
Trekt op niks, slaat ook op nieveel.

avatar van DjFrankie
Inderdaad erg saaie film, waarvan je telkens verwacht en nou gaat het gebeuren, gebeurt er eindelijk iets is de film afgelopen.. Gemiste kans uit dit plot was meer te halen geweest.