Just a Gigolo (2019)

Frankrijk

geregisseerd door Olivier Baroux
met Kad Merad, Anne Charrier en Pascal Elbé

Alex is gigolo van beroep en wil graag rijk worden. Hij heeft al ongeveer vijfentwintig jaar de inmiddels tachtigjarige Denise als klant en kan dankzij haar een luxe leven leiden. Alex komt in de problemen wanneer Denise hem ontslaat. Hij moet noodgedwongen intrekken bij zijn zus en haar tienjarige zoontje. Deze situatie bevalt Alex niet. Hij gaat op zoek naar een nieuwe, welgestelde klant.