¿Cómo te Llamas? (2018)

Alternatieve titel: Eva and Candela

Colombia

geregisseerd door Ruth Caudeli
met Alejandra Lara, Silvia Varón en Roberto Cano

Vanaf de eerste ontmoeting tijdens een casting spat de chemie tussen twee sterke onafhankelijke vrouwen van het scherm; Candela, een vrouwelijke regisseur, en Eva, de ster van haar eerste film. Hun overeenkomstige dromen en enthousiaste energie creëren een verleidelijke en fascinerende intimiteit. Maar in de loop van de tijd evolueert hun relatie van wellustige verliefdheid naar sensualiteit, wat op haar beurt ongemerkt overgaat in routinematig langs elkaar leven. Ze wilden nooit een ingedut stel zijn, maar op een dag moeten ze onder ogen zien dat dat precies is wat ze zijn. Is er nog een weg terug?