Adam (2019)

Drama / Komedie

geregisseerd door Rhys Ernst
met Nicholas Alexander, Bobbi Salvör Menuez en Leo Sheng

De onhandige tiener Adam brengt de zomer door bij zijn zus Casey in New York. Sinds ze het ouderlijke huis verliet heeft Casey zich helemaal in de LGBTQ-gemeenschap geïntegreerd en haar seksuele geaardheid omarmd. Ook zet ze zich volop in op het activisme. Wanneer Adam deelneemt aan een betoging, ontmoet hij Gillian, voor wie hij meteen valt. De twee sluiten vriendschap.

avatar van skinny_tie
Verfilming van een boek dat niet goed viel in de trans-community, dus toen de makers transmensen nodig hadden als figuranten hebben ze blijkbaar gewoon gelogen over de film.

Twitter-link