Los Tiburones (2019)

Alternatieve titel: The Sharks

Uruguay / Argentinië / Spanje

geregisseerd door Lucía Garibaldi
met Romina Bentancur, Federico Morosini en Fabián Arenillas

Het is zomer. Rosina brengt haar dagen door in een slaperig kuststadje waar ze op een dag tijdens het zwemmen een rugvin spot. De geruchtenmolen over mogelijke haaien draait meteen op volle toeren, al twijfelen sommigen aan haar verhaal. Intussen wordt Rosina zich tijdens haar vakantiebaan bewust van de aantrekkingskracht van haar collega Joselo.