The Angry Birds Movie 2 (2019)

Verenigde Staten / Finland
Animatie / Komedie

geregisseerd door Thurop Van Orman en John Rice
met de stemmen van Jason Sudeikis, Josh Gad en Danny McBride

Red, Chuck, Bomb en co. ondernemen een nieuw avontuur. Koning Mudbeard is heerser over de kwaadaardige varkens die een alliantie aangaat met een andere schurk. Samen beramen ze een wraakplan nadat hun thuisland vernietigd werd.

• Vanaf 21 augustus in de bioscoop

Vanaf 21 augustus in de bioscoop (Sony Pictures Releasing, via Universal)