Alice (2019)

1 stem

Verenigd Koninkrijk / Australië / Frankrijk

geregisseerd door Josephine Mackerras
met Martin Swabey, Emilie Piponnier en Chloé Boreham

Alice is een gelukkig getrouwde vrouw en moeder. Haar leven wordt op zijn kop gezet, wanneer ze tot de ontdekking komt dat haar echtgenoot François een geheim leven leidt. Ze blijft alleen met haar kind achter en zit in de schulden. Ze is echter vastbesloten om niet bij de pakken neer te zitten en gaat de strijd aan waarbij ze zowel haar man als zichzelf beter leert kennen.