Organize Isler: Sazan Sarmali (2019)

Alternatieve titels: Money Trap | Organize Isler 2: Sazan Sarmali

Turkije

geregisseerd door Yilmaz Erdogan
met Yilmaz Erdogan, Kivanç Tatlitug en Ezgi Mola

In de stad Istanbul gaan de ‘georganiseerde zaken’ op volle kracht door. Kleine, domme vissen komen op het lokaas af dat Asım Noyan en zijn team uitgezet hebben, en grotere vissen jagen juist op dit team. Bij alle oplichterij blijken naïevelingen, eerlijke mensen, onschuldigen en schuldigen sterk met elkaar verweven. En ditmaal komt de klap uit geheel onverwachte hoek: Asıms dochter Nazlı wordt opgelicht. Wat gebeurt er als de dochter van de meesteroplichter opgelicht wordt?