Selvmordsturisten (2019)

Denemarken / Noorwegen / Duitsland
Drama / Mystery

geregisseerd door Jonas Alexander Arnby
met Nikolaj Coster-Waldau, Tuva Novotny en Kate Ashfield

Max Isaksen behandelt in zijn werk verzekeringsclaims en start een onderzoek naar de verdwijning van de getrouwde Arthur. Hij komt terecht in het geheime resort Aurora Hotel waar de gasten geholpen worden met het uitvoeren van hun zelfmoordfantasieën. Max komt vast te zitten in het hotel en wordt geconfronteerd met zijn eigen persoonlijke problemen.