The Burnt Orange Heresy (2019)

1 stem

Verenigd Koninkrijk / Italië
Actie / Drama

geregisseerd door Giuseppe Capotondi
met Claes Bang, Elizabeth Debicki en Donald Sutherland

Een ambitieuze kunsthandelaar wordt ingehuurd om een zeldzaam schilderij te stelen, waarmee hij een allesbeslissende deal kan sluiten. Tijdens het plan staan zijn hebzucht en onzekerheid echter in de weg. De operatie loopt vervolgens dan ook volledig uit de hand.

• Vanaf donderdag 2 juli in de bioscoop

Vanaf 21 mei in de bioscoop (Cinéart Nederland)

avatar van tattoobob
Met een rol voor Mick Jagger.....ik ben benieuwd