The Education of Fredrick Fitzell (2020)

Canada
Drama / Thriller

geregisseerd door Christopher MacBride
met Dylan O'Brien, Hannah Gross en Emory Cohen

Fred nadert de 30 en zit reeds in een existentiële crisis. Zo vraagt hij zich af of hij zich zou binden aan zijn vriendin. Of zou hij zijn droom als artiest opgeven om op kantoor te gaan werken om toch maar de eindjes aan elkaar te kunnen knopen? Nadat hij een man van jaren geleden weerziet, duikt Fred in zijn verleden. Hij ontdekt onder meer een verborgen geheim omtrent een verdwenen meisje en komt in contact met de drug Mercury. Tijdens zijn reis verkent hij alle mogelijke levens die hij had kunnen leiden, maar de vraag luidt nu: welk leven eigent hij zich toe?