The Iron Orchard (2018)

Italië / Verenigde Staten
Drama / Historisch

geregisseerd door Ty Roberts
met Austin Nichols, Hassie Harrison en Ali Cobrin

“The Iron Orchard” is het verhaal van Jim McNeely, een jonge man die zich in 1939 op de barre West-Texaanse olievelden stortte. In een staat die bruist van olie en vol ambitie is, vestigt McNeely zich in een kleine gemeenschap die langzaam het trauma van de Grote Depressie overwint. Het formidabele pad voor hem is echter bezaaid met verschillende obstakels...