Nancy Drew and the Hidden Staircase (2019)

Familie / Misdaad

geregisseerd door Katt Shea
met Sophia Lillis, Andrea Anders en Laura Wiggins

Nancy Drew is een outsider die, sinds haar verhuizing naar een dorp waar niets gebeurt, zich kapot verveelt. Tot ze van Twin Elms hoort, een huis waarin geesten zouden rondwaren. Nancy bijt zich meteen vast in de zaak en sluit op haar weg naar het oplossen van het mysterie nieuwe vriendschappen en bewijst ze haar plaats in de gemeenschap.

Naar het gelijknamige boek van Carolyn Keene.

Eerdere verfilming: Nancy Drew and the Hidden Staircase (1939) - IMDb