Run This Town (2019)

1 stem

Canada

geregisseerd door Ricky Tollman
met Ben Platt, Mena Massoud en Nina Dobrev

Nadat hij is afgestudeerd vindt Bram zijn droombaan bij een lokale krant. Na een jaar ziet hij in dat deze industrie niet overeenkomt met zijn verwachtingen. Zo valt de onderzoeksjournalistiek dik tegen, tot hij op een mogelijke primeur stuit omtrent de omstreden burgemeester van de stad. Dit nieuws zou zijn grote doorbraak kunnen zijn, maar dan moet Bram wel leren een goede journalist te zijn.