Orphan Horse (2018)

Drama / Familie

geregisseerd door Sean McNamara
met Jon Voight, Alexa Nisenson en Vail Bloom

Pleegkind Shelly rent weg van huis en overnacht in een schuur. De morgen erop vallen wolven daar een merrie aan en doden het. Het veulen blijft in leven. De eigenaar van de schuur, gepensioneerd paardentrainer Ben Crowley, herkent de band tussen het veulen en Shelly en hij biedt haar aan om te mogen blijven, als ze helpt het veulen te trainen.

avatar van Grindhouse62
Een leuke familiefilm.

avatar van keimpeS
Mee eens Grindhouse62, leuke drama/familie film. Jon Voight zet een leuke rol neer als een norse opa met eigenlijks een heel klein hartje! Normaal gesproken zijn dit films die ik oversla, beetje Zappelin niveau qua verhaal heeft, maar was aangenaam verrast en ontroerd.

Prima film niks mis me.