Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

2.0 (2018)

1 stem

India
Sciencefiction / Actie

geregisseerd door S. Shankar
met Rajinikanth, Akshay Kumar en Amy Jackson

De bewoners van de stad Madras komen in de problemen wanneer hun mobiele telefoons plots uit hun handen vliegen. Dr. Vaseegaran en zijn assistente Nila worden gevraagd het probleem te onderzoeken en op te lossen. Vaseegaran komt erachter dat een schurk met bovennatuurlijke krachten de boosdoener is. Samen met zijn vertrouwde robot Chitti gaat hij de strijd aan.

avatar van Left4Dead
Geweldig verhaal, als dat eens kon dat alle mobieltjes wegvlogen van deze aardkloot.
Wat ziet dit er beroerd uit, een 6,5 door 18140 stemmer op IMDB, dat meen je niet.
Zullen ze tijdens de acties door hier ook weer gaan zingen (lees jengelen) en dansen, anders zou je het kunnen gaan missen. Deze slaat ikku dus met gerust hart over.

avatar van balosa
nee het valt mee met het zingen/dansen en jengelen, ik vond hem best te doen, leuke effecten en het verhaal verveelde ook niet, wel typische bollywood kenmerken in de film uiteraard maar is weer eens een keer wat anders