Perdiendo el Este (2019)

Alternatieve titel: Off Course to China

Spanje

geregisseerd door Paco Caballero
met Julián López, Miki Esparbé en Carmen Machi

Na hun avonturen in Berlijn reizen Braulio (Julián López), Rafa (Miki Esparbé) en Hakan (Younes Bachir) af naar Hong Kong op zoek naar nieuwe kansen. Maar in hun zoektocht naar geluk in het Verre Oosten zullen deze drie jongeren van de "verloren generatie" zich meer verloren dan ooit voelen. Slagen in een land met een wildvreemde taal, cultuur en gewoonte blijkt helemaal niet zo eenvoudig als ze dachten.