8 Minutes Ahead (2017)

Canada / Hongkong
Misdaad / Drama

geregisseerd door Ben Hoskyn
met Benedict Yuen, Raugi Yu en Theresa Wong

Een rijke zakenman voelt dat het einde van zijn leven nadert. Hij besluit zijn testament te veranderen. Zijn zonen, twee halfbroers uit verschillende werelden - de ene een Hongkongse arbeider, de andere een zakenman uit Vancouver - moeten beslissen wat zij het meest waarderen - geld of hun familie. Ze worden geconfronteerd met dezelfde keuze die hun vader vroeger gemaakt heeft en die hij nu betreurt.