Blanche comme Neige (2019)

Alternatieve titel: Pure as Snow

Frankrijk

geregisseerd door Anne Fontaine
met Isabelle Huppert, Benoît Poelvoorde en Lou de Laâge

Claire, een verrukkelijke mooie jonge vrouw, werkt in het hotel van haar overleden vader, dat nu wordt beheerd door haar stiefmoeder Maud. Claire wekt onbewust oncontroleerbare jaloezie op bij Maud, wiens geliefde verliefd is geworden op haar stiefdochter. En dus probeert Maud Claire voor altijd kwijt te raken. Claire wordt op het laatste moment gered door een man die haar verwelkomt op zijn boerderij, waar hij woont met zijn tweelingbroer en een zwaarmoedige cellist. Al snel vallen zeven mannen voor haar charme, elk klaar om te helpen. Voor Claire is dit het begin van een radicale emancipatie die zowel vleselijk als sentimenteel is.

Plot doet veel verwachten

avatar van jarno1975
kos genre erotiek had hier wellicht ook wel bij gepast