I Am Vengeance: Retaliation (2020)

Verenigd Koninkrijk
Actie

geregisseerd door Ross Boyask
met Stu Bennett, Vinnie Jones en Katrina Durden

Voormalig Special Forces agent John Gold krijgt de kans om Sean Teague - de man die enkele jaren geleden zijn team verried op hun laatste missie in Oost-Europa - voor de rechter te brengen. Gold zou Teague graag zien sterven, maar hij wordt overgehaald om hem naar een militaire gevangenis te brengen en te laten boeten voor zijn misdaden. Onderweg zal Gold zich moeten verzetten tegen Teague's team, dat hem probeert uit te schakelen.

avatar van Grindhouse62
Weer zo'n 13 in een dozijn actiepulp op B-Film niveau, maar voor mij als liefhebber van dit soort films zeker wel vermakelijk. De film heeft voldoende actie en de vecht-/martial arts scenes zijn zeker niet verkeerd. Het verhaal stelt geen moer voor. Gewoon verstand op nul en je kan er een leuke film aan hebben. Een 2.0