Orange Sunshine (2016)

Documentaire / Avontuur

geregisseerd door William A. Kirkley
met Michael Randall, Carol Griggs Randall en Travis Ashbrook

John en Carol vormen een jong stel dat na het ervaren van hun eerste trip hun conventionele levensstijl van werk, hypotheek en kinderen omgooit om te gaan wonen in een gemeenschap met gelijkgestemden. Verenigd onder de titel "Brotherhood of Eternal Love", voert hun reis hen door heel Amerika met als enige doel het verlichten van de massa of 'to turn on the world'. Een term die vaak gebruikt wordt door de leden.