I Hate Kids (2019)

geregisseerd door John Asher
met Tom Everett Scott, Tituss Burgess en Julian Feder

Nick Pearson is al zijn hele leven een verstokte vrijgezel die eindelijk gaat trouwen. Vlak voor zijn huwelijk is hij verrast te ontdekken dat hij een 13-jarige zoon heeft die zijn weg is gaan vinden met behulp van een paragnost. Het probleem is dat Nick kinderen niet kan uitstaan en de jongen graag terug naar zijn biologische moeder stuurt, behalve dat niemand weet wie dat is. Aangezien er geen andere mogelijkheden zijn, moet Nick op pad gaan met de jongen en de neurotische, onbeholpen paranormaal begaafde persoon om tientallen dames waarmee hij ooit een affaire heeft gehad op te sporen en aan wie hij dan de lastige vraag moet stellen - met zeer gemengde resultaten.