Where'd You Go, Bernadette (2019)

Drama / Komedie

geregisseerd door Richard Linklater
met Cate Blanchett, Judy Greer en Emma Nelson

Bernadette heeft een hekel aan veel dingen waaronder mensen, haar huis verlaten en voornamelijk de ouders van de klasgenoten van haar vijftienjarige dochter Bee. Nadat de angstige Bernadette plots spoorloos verdwijnt gaat Bee op onderzoek uit. In haar zoektocht naar de ware gebeurtenissen omtrent de vermissing komt ze het getroebleerde verleden van haar moeder te weten.

Vanaf 29 augustus 2019 in de bioscoop (WW Entertainment)
EDIT: release uitgesteld: verwacht in 2019...

Zwolle84
John Milton

(Dat was de laatste tag vandaag...)

avatar van John Milton
Kappeuter was je voor, maar alsnog bedankt!