Clean Break (2015)

Ierland
200 minuten (miniserie, 4 delen)

geregisseerd door Gillies MacKinnon en Damien O'Donnell
met Aidan McArdle, Damien Molony en Adam Fergus

Frank Mallon zit aan het einde van zijn latijn. Zijn vrouw heeft hem verlaten, zijn auto's worden maar niet verkocht en zijn tienerdochter is volledig ontspoord. Nu zegt de bankdirecteur, Desmond Rane, dat Frank in financiële problemen is en hij geeft aan dat Frank alles zal verliezen. Woedend is Frank vastbesloten terug te slaan waar het pijn zal doen en hij bedenkt een plan om de familie van Rane te kidnappen en de bank te beroven.