Poinsettias for Christmas (2018)

1 stem

Canada
Romantiek

geregisseerd door Christie Will Wolf
met Bethany Joy Lenz, Sharon Lawrence en John Schneider

Enkele weken voor Kerstmis krijgt Ellie een telefoontje om thuis haar vader te helpen die kerststerren kweekt. De toekomst van het familiebedrijf staat op het spel, wanneer ze tienduizenden planten moeten leveren aan de stad voor de jaarlijkse optocht. Het probleem is dat de kerststerren nog niet rood zijn. Wanneer Ellie naar een oplossing zoekt, wordt ze herinnerd aan waar haar hart echt ligt.