The Tomorrow Man (2019)

Romantiek / Drama

geregisseerd door Noble Jones
met John Lithgow, Blythe Danner en Derek Cecil

Ed Hemsler wijdt zijn hele leven aan de voorbereiding van een globale ramp die zich weleens nooit kan voordoen. Ronnie Meisner brengt dan weer haar tijd door met het kopen van spullen die ze misschien nooit hoeft te gebruiken. De twee kruisen elkaars pad en vinden liefde, terwijl ze met elkaars eigenaardige hobby leren omgaan.

avatar van Spoelworm
zo, 4 sterren heeft deze film al te pakken?
Twee leuke acteurs zorgen helaas voor een iets minder leuke film. Er zit toch genoeg in om het leuk te maken, zoals ik al zei, twee fijne acteurs, een op zich leuk verhaal, locatie , beetje arthouse ... maar toch komt het niet uit de verf. Ik denk dat juist het art house er iets te veel op wil liggen, waardoor de film toch wat stroef loopt . Het eerste wat ik dacht na het kijken van deze film was eigenlijk, jammer. Had op leuker gehoopt

avatar van Spoelworm
2,5 , en dan ben ik royaal