Christmas Bells Are Ringing (2018)

Romantiek

geregisseerd door Pat Williams
met Emilie Ullerup, Josh Kelly en Rebecca Staab

Sam is freelance fotografe van beroep. Vroeger bracht zij elke zomer door in het familiehuisje in Cape Cod. Sam ontmoette er Mike, een lokale jongen, en raakte met hem bevriend. Door de vroegtijdige dood van Sams moeder kwam er een eind aan de zomers die ze doorbracht in Cape Cod en het contact met Mike. Het is dertien jaar later en bijna Kerstmis. Sam begeeft zich naar Cape Cod, omdat haar vader er gaat trouwen op kerstavond. Ze loopt er Mike tegen het lijf.