Small Town Christmas (2018)

1 stem

Canada

geregisseerd door Maclain Nelson
met Ashley Newbrough, Ryan McDonell en Michelle Choi-Lee

Nell maakt een tour door het hele land vanwege haar boek. Ze komt aan in het stadje Springdale, de laatste plaats die ze zal bezoeken. In het dorpje woont Emmett Turner. Nell heeft hem vijf jaar geleden ontmoet toen ze allebei werkten voor een uitgever in New York. Nell voelde zich echter gekwetst toen Emmet haar liet zitten tijdens een etentje en zonder verklaring New York verliet. Zal er opnieuw een band ontstaan tussen Emmet en Nell?

avatar van clubsport
De bekende ingredienten voor een ouderwets modern kerstsprookje zijn hier ruimschoots aanwezig .
Het thema oude liefde en misvattingen , net thema big buisiness versus oude kersttradities .
Ashley Newbrough, Ryan McDonell spelen hun rollen prima en de verdere uitvoering van het verhaal is ook voldoende .
Het hoeft allemaal niet perse hoogstaand te zijn , als er maar sfeer inzit en dat doet deze film prima .