Mingle All the Way (2018)

1 stem

Romantiek

geregisseerd door Allan Harmon
met Jen Lilley, Brant Daugherty en Lindsay Wagner

Molly heeft een app bedacht waardoor mensen die druk zijn met hun baan een metgezel kunnen vinden om mee te verschijnen op belangrijke gebeurtenissen. Via de app komt ze in contact met Jeff, een man die ook druk is met zijn baan. De twee schrikken als ze tot de ontdekking komen dat ze elkaar al twee keer eerder ontmoet hebben. Deze ontmoetingen waren geen succes, maar Molly en Jeff besluiten tóch samen hun afspraken rondom de kerstdagen te bezoeken.