Bride of Scarecrow (2018)

Alternatieve titel: Scarecrow Rising

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door Louisa Warren
met Claire-Maria Fox, Manny Jai Montana en Claudine-Helene Aumord

Een jonge vrouw werkt voor een radiozender, maar heeft niet veel succes. Op een dag komt ze tot de ontdekking dat ze een boerderij in Wales geërfd heeft. De overleden familieleden kende zij niet. Volgens verhalen verdwijnen er elke twintig jaar mensen rondom de boerderij. De vrouw besluit het verhaal als onderwerp voor een radioshow te gebruiken, in de hoop haar carrière succesvoller te maken. Samen met enkele vrienden reist zij af naar de boerderij.