Jingle Belle (2018)

Muziek / Romantiek

geregisseerd door Peter Sullivan
met Tatyana Ali, Cornelius Smith Jr. en Loretta Devine

In haar schoolperiode zong Isabelle samen met haar jeugdliefde Mike elk jaar een duet op het lokale kerstevenement. Nadat ze haar diploma haalde liet Isabelle Mike achter en verhuisde ze naar New York om er te gaan studeren. Jaren later keert Isabelle terug naar haar geboortestad om liedjes te schrijven voor het kerstevenement. Ze is verbaasd wanneer ze verneemt dat Mike óók meewerkt aan het evenement.