Buffalo Boys (2018)

Indonesië / Singapore
Actie / Western

geregisseerd door Mike Wiluan
met Ario Bayu, Pevita Pearce en Yoshi Sudarso

Nadat hij twintig jaar geleden gevlucht was voor huurmoordenaars die door de Nederlandse bezetters waren ingehuurd, heeft oom Arana de twee zonen van zijn verslagen broer in Amerika grootgebracht. Daar heeft hij gewerkt aan de bouw van de transcontinentale spoorweg. Nu zijn de gereserveerde Jamar en zijn beminnelijke broer Suwo jonge mannen die klaar zijn om hun geboorterecht te claimen - of op zijn minst wraak te nemen op Van Trach, de brute gouverneur van hun geboortestreek.

avatar van Donkerwoud
Dit ziet er echt gaaf uit. Ik heb ooit veel plezier gehad aan de Indonesische trilogie rond 'Merah Putih' (2009).

avatar van DreamTech
Nou helemaal zo slecht niet ! Leuke lekkere actie van alles wat pistolen, pijl en boog, zwaarden en dat indische muai tai of hoe dat ook heten mag ik heb prima vermaakt en ook leuk de Nederlanders hebben het gedaan in deze film weer eens wat anders haha Oh leuke caravan had Pipo jaloers op geweest

Film is bij ons in weer geen velden of wegen te bekennen, amazon.de dan maar

avatar van schumacher
Kon ermee door.
Vooral vawege de toch wel nog leuke aktie.