The Clinton Affair (2018)

Documentaire
Miniserie, 6 delen

geregisseerd door Blair Foster
met Monica Lewinsky, Paula Jones en Kenneth Starr

The Clinton Affair is een reeks exclusieve interviews en archiefmateriaal die handelt over de tumultueuze periode in de jaren 90 van de vorige eeuw waarin toenmalig president van de Verenigde Staten Bill Clinton in een seksaffaire geraakte met zijn stagiaire Monica Lewinsky. Dit was het sein voor met name Republikeinse politici om een zogenoemde impeachmentprocedure tegen hem te starten.