Daddy's Girl (2018)

Thriller / Horror

geregisseerd door Julian Richards
met Jemma Dallender, Costas Mandylor en Jesse Moss

Na de zelfmoord van haar moeder wordt Zoe door haar stiefvader John Stone gevangen gehouden. Hij is een oorlogsveteraan en seriemoordenaar, die Zoe gebruikt als aas om nieuwe slachtoffers te lokken. Een beginnende agent en een vrouwelijke vigilante behandelen de zaak, komen hen op het spoor en pogen haar te helpen.

avatar van Corcicus
Deze ziet er niet slecht uit. Misschien effe meepikken op het BIFFF

Waar kan ik deze film zien, want is
niet te verkrijgen op het net en dvd?

avatar van tattoobob
Laat maar komen die hap

avatar van umbra
Wow nog geen stemmen hier, nochtans horrorfilm met 2 iet of wat bekenden, nl Jemma Dallender uit de 2de I Spit On Your Grave en Costas Mandylor, gekend als Hoffman uit de Saw-reeks. Costas Mandylor is wel qua uiterlijk zeer geschikt voor z'n rol hier. Voor de rest is het een mwaah folter-revenge filmpje, dat genre heb ik al zo diep uitgeploeterd en vanalles tegen gekomen, van echt zieke shit (positief en voltreffers) tot pure crap, deze 'Daddy's Girl' situeert zich daar tussenin, geen totale crap, maar veel te minnetjes. Het is gewoon allemaal té braafjes en pover, het deed me allemaal té weinig, de 2 hoofdrolspelers deden het in hun, reeds eerder genoemde films alvast beter.

avatar van DjFrankie
Redelijke wraakfilm, met een goed einde van de film. Duurt niet lang, dit is ook helemaal niet nodig.