Christmas with a Prince (2018)

Canada
Romantiek

geregisseerd door Justin G. Dyck
met Kaitlyn Leeb, Nick Hounslow en Charles Shaughnessy

Tasha Miller is specialist in kindergeneeskunde en draagt de zorg over een hele afdeling zieke kinderen. Als de knappe prins Alexander Cavalieri in een nabijgelegen skigebied zijn been breekt, komt hij noodgedwongen op Tasha's afdeling terecht om in het geheim beter te worden. Zij kent Alexander nog van vroeger en hij is nog steeds dezelfde zelfingenomen, onverbeterlijke hartenbreker. Maar vanwege de kinderen komt zijn aardige en zorgzame kant naar boven, waardoor Tasha toch weer iets in hem begint te zien...