Pride and Prejudice and Mistletoe (2018)

Alternatieve titel: Pride, Prejudice, and Mistletoe

Romantiek

geregisseerd door Don McBrearty
met Lacey Chabert, Brendan Penny en Genevieve Kang

Darcy heeft altijd hard gewerkt om zichzelf te bewijzen. In plaats van voor haar vader te gaan werken, is ze haar eigen bedrijf begonnen. Het is bijna Kerstmis en Darcy keert terug naar haar geboorteplaats. Ze komt er opnieuw in contact met Luke, een oude rivaal en tevens de eigenaar van een restaurant. Darcy brengt tijd door met Luke en haar familie en komt tot de ontdekking welke dingen belangrijk zijn in het leven.

avatar van BlueJudaskiss
Wordt dit een nieuwe trend, tv-Kerstfilms met de namen van de personages uit Pride and Prejudice? Zag het bij een andere film laatst ook voorbij komen.