For Keeps? (1988)

Drama / Romantiek

geregisseerd door John G. Avildsen
met Molly Ringwald, John Zarchen en Randall Batinkoff

Darcy en Stan vormen het perfecte tienerkoppel: intelligent en aantrekkelijk, bewonderd door alle klasgenoten. Hun toekomst lijkt vast te liggen: studeren. Hoewel ze vier jaar van elkaar gescheiden zullen zijn, hebben beide tieners er het volste vertrouwen in dat hun relatie stand zal houden. Maar dan krijgt Darcy onverwachts te horen dat ze zwanger is.

avatar van matthijs_013
Ik vond het een goede film, in tegenstelling tot het gemiddelde op IMDb (en hier). Het was geen hoogvlieger, maar is zeker wel een voldoende waard. Ik heb me geen moment verveeld en hij bleef boeien. Het was niet zó origineel en het verhaal was ook niet echt bijblijvend ofzo, maar het is zeker niet slecht.