• 10.590 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 6 oktober 1988

Plot For Keeps?

""You're what?!""

Darcy en Stan vormen het perfecte tienerkoppel: intelligent en aantrekkelijk, bewonderd door alle klasgenoten. Hun toekomst lijkt vast te liggen: studeren. Hoewel ze vier jaar van elkaar gescheiden zullen zijn, hebben beide tieners er het volste vertrouwen in dat hun relatie stand zal houden. Maar dan krijgt Darcy onverwachts te horen dat ze zwanger is.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van matthijs_013

matthijs_013

Ik vond het een goede film, in tegenstelling tot het gemiddelde op IMDb (en hier). Het was geen hoogvlieger, maar is zeker wel een voldoende waard. Ik heb me geen moment verveeld en hij bleef boeien. Het was niet zó origineel en het verhaal was ook niet echt bijblijvend ofzo, maar het is zeker niet slecht.

scorsese

Aardige film over een schoolgaande tiener onverwacht zwanger raakt. Alhoewel niet overal even geloofwaardig, komen de twee hoofdpersonages redelijk oprecht over. Qua toon soms wat onevenwichtig, maar de film kijkt gemakkelijk weg en dit komt zeker ook vanwege een fijne rol van Molly Ringwald.

avatar van teigertje

teigertje

Prachtige eighties classic en staat nog als een huis.

Met de grote ster uit de eighties Molly Ringwald van films als Pretty in pink en Sixteen candles en The breakfast club en vele anderen.

De worstelingen van tieners, als ouders, hartverwarmend en komisch en ontroerend.