12 Round Gun (2017)

1 stem

geregisseerd door Sam Upton
met Sam Upton, Mark Boone Junior en Cassi Thomson

Een onsuccesvolle, alcoholische voormalig vechter, Joe Romano, maakt een comeback in het boksen na de tragische dood van zijn zoon. Met de hulp van zijn vriend Jimmy staat Joe voor zijn moment van de waarheid. Met hernieuwde nuchterheid en hoop neemt Joe eindelijk actie en daagt hij zijn rivaal uit voor een gevecht van 12 ronden.

avatar van lordhumangus
13 in een dozijn maar toch niet slecht geacteerd. Het einde is wel tenenkrommend en schuimbekkend afkijken. Net 3 sterren.