22 Chaser (2018)

Canada
Misdaad / Drama

geregisseerd door Rafal Sokolowski
met Brian J. Smith, Raoul Max Trujillo en Aaron Ashmore

Ben verdient zijn brood met het wegslepen van illegaal geparkeerde auto's. Zijn inkomen is aan de lage kant en Ben wordt wanhopig wanneer zijn vrouw een restaurant wil openen en zijn zoon een dure fiets wil voor zijn verjaardag. Een vriend brengt Ben in contact met een persoon die hem een lening verstrekt. Kort daarna komt Ben terecht in een hoop ellende.

avatar van schumacher
De poster ziet er leuk uit en het verhaal ook maar helaas komt het er niet echt uit, er zat veel meer in. Zet hier de juiste mensen en met wat meer budget en dan krijg je een goeie film, helaas kan ik maar een 2 geven nu. Dit is een film die je kan bekijken met een half oog, terwijl je bv ook wat op je laptop bezig bent of met de smartphone. (Wat ik zelf wel niet heb gedaan maar mss had ik het beter gedaan). .