Dachra (2018)

Tunesië
Horror

geregisseerd door Abdelhamid Bouchnak
met Yassmine Dimassi, Aziz Jbali en Bilel Slatnia

De studente Yassmine doet samen met Walid en Bilel onderzoek naar de onopgeloste zaak van Mongia, een vrouw die ruim twee decennia geleden verminkt teruggevonden werd. Heden verblijft ze in een psychiatrische instelling en wordt ze van hekserij beschuldigd. De vrienden gaan naar de plek waar ze destijds gevonden werd en ontdekken er een oud en afgelegen bouwwerk genaamd Dachra, waarin zich bizarre taferelen afspelen. Op uitnodiging van de charismatische sekteleider blijven ze er een nachtje. Een nacht die evenwel hun laatste kan zijn.