Northern Lights of Christmas (2018)

Romantiek / Drama

geregisseerd door Jonathan Wright
met Ashley Williams, Corey Sevier en Melody Johnson

Het levensdoel van Zoey Hathaway is piloot worden en ze is er al jaren mee bezig deze droom te realiseren. Op een dag erft ze onverwachts een rendierboerderij, waardoor ze zich niet meer op haar droom focust. Ook ontmoet Zoey Alec Wynn, een man die op de boerderij werkt. Het is bijna Kerstmis, de drukste periode voor de boerderij. Zoey heeft echter haar twijfels over Alec, omdat hij zijn eigen ideeën over het runnen van de boerderij heeft.