Marrying Father Christmas (2018)

Canada
Romantiek

geregisseerd door David Winning
met Erin Krakow, Niall Matter en Wendie Malick

Miranda Chester ging een tijdje geleden op zoek naar haar biologische vader. Ze vond hem en kwam tot de ontdekking dat hij de vader is die ze altijd wilde. Ook ontmoette Miranda Nick, de liefde van haar leven. Een jaar geleden, tijdens de kerstdagen, zijn Miranda en Nick verloofd. De bruiloft komt dichterbij, dus Miranda begint met het treffen van de voorbereidingen.