BNK48: Girls Don't Cry (2018)

Thailand
Documentaire

geregisseerd door Nawapol Thamrongrattanarit
met Cherprang Areekul, Nayika Srinian en Rina Izuta

Sinds hun debuut in juni 2017 heeft meisjesgroep BNK48 - de officiële internationale zustergroep van de Japanse popsensatie AKB48 - de Thaise popmuziekwereld veroverd. In de documentaire worden de mensen achter deze popgroep belicht. Door een openhartig één-op-één interview en zeldzame backstage-opnames biedt deze documentaire een zeldzame kijk op de offers, tranen en het harde werk die deze jonge meisjes doormaakten om de alom bewonderde popsterren te worden die ze nu zijn.

avatar van Verhoeven
!IFFR!

avatar van Mr Thee

Wordt hiermee de traditie van "muziek in het oude LUXOR (na de film)" voortgezet..of zal het deze keer één van de gratis screenings (waar enkele muziekdocu's deze voor gingen) worden in de zaal van de kleine zaal van Schouwburg..?