City of Gold (2016)

Alternatieve titel: The Lost City of Gold

Avontuur

geregisseerd door Harry Locke IV
met Christopher Atkins, Vernon Wells en Branscombe Richmond

De vader van Jonathan Davenport pleegt zelfmoord. Jonathan lijdt psychisch erg onder het verlies en is niet meer in staat het familiebedrijf te runnen. Hij komt weer in contact met zijn ex-vriendin Elisabeth Carlisle, die op het punt staat naar een oerwoud in Peru te vertrekken om er op zoek te gaan naar een kunstenaar. Jonathan is van mening dat het goed voor hem is om er even tussenuit te gaan en vergezelt Elisabeth.