Blood Brother (2018)

Verenigde Staten / Mexico
Actie / Misdaad

geregisseerd door John Pogue
met Trey Songz, Jack Kesy en China Anne McClain

“Blood Brother” speelt zich af in de straten van een stad in verval, waar een recentelijk vrijgelaten veroordeelde moorddadig wraak begint te nemen op zijn jeugdvrienden. Hij gelooft immers dat ze hem hebben doen opdraaien voor een misdaad die ze zelf collectief hebben gepleegd. Terwijl de lijken zich opstapelen, zal een van de vrienden, nu een agent, er alles aan doen om een einde te maken aan de moordpartij en de vele fouten van hun tragisch gewelddadig verleden proberen recht te zetten.

avatar van schumacher
Standaard aktie filmpje, beetje simplistisch soms maar dat weet je dat dat zo is bij zo'n films, niet teveel van verwachten.
Toch het kijken waard en ik zeg dat omdat ik dit jaar al 100 keer erger heb gezien, dan valt zo'n film hier nog al bij al best mee.

avatar van Pazmaster
13 in een dozijn aktie filmpje. Acteerwerk kan er nog best mee door... voor een filmpje als dit dan, maar verder stelt het niet al te veel voor. Een simpel verhaaltje over een agent wiens verleden hem inhaalt, een oude vriend uit the hood heeft nog een rekening te vereffenen. De aktie stelt ook weinig voor en het hele "gangsta" sfeertje is vrij suf. Geen voldoende.

avatar van mixmaster
Vermakelijke actie-misdaad film met goeie muziek en met name Jack Kesy die een goede rol speelt.
Geen topper maar toch zeker wel het kijken waard.

avatar van Grindhouse62
Een aardige actiefilm met wraak als uitgangspunt. Het verhaal is simpel, voldoende actie, maar dat muziek daar wen ik nooit aan. Zeker geschikt voor een eenmalige kijkbeurt. Een 2.5

13 in dozijn. Zal me niet lang bijblijven dit niemandsdalletje.